måndag 27 juni 2011

Måndag Yayy..

Idag blev jag väckt av att nån ringde kl 08.30. Vaknade upp och undrade varför nån ringer mitt i natten. Vilket det inte var. Sedan har jag fixat lite med en väns dator och fått den på fötter. Vid ett tiden cyklade jag ner med en vän till Bryggan och åt glass i det sköna soliga vädret. Det bar av till Jysk lite senare och prövade lite sängar.. Var efter vi gick intill grannbutiken och testar lite soffor.. Vid den tidpunkten undrar jag vart yuppienallen tagit vägen.. Det visar sig att den tyckte om sängarna bättre på Jysk.. Den låg vackert kvar när vi anlände.. Nu ikväll har det blivit Hemlagad Lasagne, till dessert blev det smoothie av jordgubbar, ananas och mango.. Nu får det bli bingen snart. Imorn bär det av till Liseberg.

1 kommentar:

  1. Syns det høres ut som du har fantastiske mandager.... :)
    Følger bloggen din, veldig gøy å følge med på hva du gjør!
    Klems fra Ingunn i dalen! :)

    SvaraRadera